Klacht: Kerstkaarten uit het buitenland niet ontvangen

op 11 januari 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Kerstkaarten uit Oostenrijk, Roemenie en Amerika zijn tijdig verzonden maar wij hebben ze nooit ontvangen. Voor ons alle kaarten uit het buitenland.

als wij de kaarten alsnog ontvangen

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 januari 2019 om 14:57 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een diverse kerstkaarten niet heeft ontvangen vanuit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat de post ongeregistreerd is verstuurd (zonder een verzendcode waarmee we de status bijhouden), kan ik helaas niet voor u achterhalen waar het poststuk is gebleven. Als post vanuit het buitenland in Nederland aankomt, wordt dit binnen een dag verwerkt en bij u bezorgd. Maar wij weten niet hoe lang het duurt voordat een poststuk vanuit het buitenland in Nederland aankomt.

Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender. De afzender kan mogelijk contact opnemen met zijn eigen postorganisatie en daar een melding laten maken.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Frank Broekhof