Klacht: Kerstkaart nu pas bezorgd

Ironman68 op 16 januari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg vandaag een app van mijn schoonzus dat ze mijn kerstkaart heeft ontvangen ,ik heb deze een week voor kerst opgestuurd van flevoland naar Zeeland
Dit is de 2e kaart waar van ik weet dat hij deze week is aangekomen
Ik vind dit triest en een slechte zaak
Ze geven al aan dat ze minder kaarten hebben verstuurd dit jaar en dan nog te laat
Volgend jaar toch maar een ander bedrijf zoeken

Gewenste Oplossing:

Niet dit is een gemiste kans

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 16 januari 2018 om 11:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Ouwerkerk,

Uit uw bericht begrijp ik dat een kerstkaart door u verzonden te laat is aangekomen. Dit is inderdaad een onwenselijke situatie waarvan ik kan begrijpen dat deze frustrerend voor u is.

Door een groot volume en een aantal vertragingen is een deel van de kerstkaarten met vertraging bezorgd. PostNL is hiervan op de hoogte en zal deze ervaringen meenemen naar volgend jaar om de bezorging te verbeteren. Mijn excuses voor het ongemak.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door