Klacht: Kapotte tochtklep

hgftenberge op 01 april 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de week van 27 Febr.- 3 Mrt is er een pakket bezorgt van Bol.com . Deze is met bruut geweld door de brievenbus gedrukt dat de tochtklep achter de brievenbus totaal was vernield. we hebben de postbezorger niet kunnen achterhalen vandaar deze melding.

Gewenste Oplossing:

een nieuwe tochtklep

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Als het goed is komt teamcoach Feiko Dijkstra even langs.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Geachte heer ten Berge, Uit uw bericht begrijp ik dat uw brievenbus kapot is gegaan door een pakket dat PostNL bij u heeft bezorgd. Ik kan mij voorstellen dat u hier absoluut niet blij mee bent en ik bied u dan ook mijn excuses aan. Graag zou ik in een reactie op dit bericht willen weten wat de track & trace code was van het pakket dat de bezorger bij u in de brievenbus heeft afgeleverd. Als u de verpakking van het pakket niet meer heeft, kunt u wellicht de code terugvinden in onze app, of contact opnemen met Bol.com. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Geachte heer Ten Berge, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Mocht het inmiddels opgelost zijn dan verneem ik dit uiteraard ook graag. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 april 2018 om 18:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Ten Berge,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

hgftenberge

Heeft op 04 april 2018 om 15:11 geantwoord

Er zou iemand langs komen, niemand geweest

Alle klachten die gemeld zijn door