Klacht: kan geen contact krijgen met post.nl, de bot en link naar contact

genept door postnl op 22 juni 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

de bot en link naar contact werkt niet, kan ook nergens een tel.nr. vinden. ongelooflijk. een commercieel bedrijf wat diensten verkoopt is niet te bereiken.
heb een aangetekende brief betaald, na controle adresgegevens, en akkoord en betaald blijkt het verzendlabel maar de halve naam opgenomen te hebben. Dat is niet correct! ik wil mijn €8,55 terug!
Ordernummer: T7V8JYH

telefonisch contact, zodat dit meteen opgelost kan worden, mijn geld per omgaande retour. als je online een verzendlabel aanmaakt dan zou je meteen moeten kunnen zien HOE de verzendlabel eruit ziet, zodat je dan nog iets kunt aanpassen. en daarna pas akkoord en betaling mogelijkheid.
ook aangeven hoeveel letters bij naam en achternaam men kan invullen. dit is zo gemakkelijk aan te passen in software!!

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 22 juni 2022 om 12:51 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het aanmaken van uw verzendlabel. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Zoals telefonisch besproken heb ik samen met u restitutie aangevraagd via onze Chatbot Daan. Binnen twee weken kunt u het door u betaalde bedrag weer terugverwachten op uw rekening. Daarnaast heb ik een registratie gemaakt van uw melding, om onze interne processen te verbeteren. Nogmaals excuses voor het ongemak.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door genept door postnl