Klacht: Kaarten en brieven

op 15 mei 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Altijd als ik post moet krijgen uit Rotterdam komt het nooit aan.

Gewenste Oplossing:

Zou fijn zijn om alle post gewoon te krijgen weet dat me aders en postcode kloppen en goed wordt op schreven door de persoon die kaarten en brieven stuurt uit Rotterdam

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 mei 2019 om 14:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u diverse poststukken uit Rotterdam niet heeft ontvangen. Ik begrijp dat u dit niet prettig vindt. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw gegevens heb ik gezien dat u reeds via een ander kanaal contact met onze Klantenservice heeft opgenomen. Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden is het tot mijn spijt niet mogelijk om te achterhalen wat er precies gebeurd is. Uw klacht is gemeld zodat wij kunnen onderzoeken of dit probleem vaker voorkomt in uw regio. Ook zullen de betrokken medewerkers geïnformeerd worden over de situatie en zal er extra aandacht worden besteed aan de sortering en bezorging van uw post. Omdat uw melding intern wordt opgepakt, zult u hierover zelf geen persoonlijk bericht meer ontvangen. Mijn excuses voor de overlast die u van deze situatie heeft ondervonden. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Rilana2