Klacht: Je koopt een postzegel online en die is vervolgens 5 dagen geldig!

EME op 12 december 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Je koopt een postzegel online en die is maar 5 dagen geldig?????

Wat is dit voor een onzin.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn postzegel terug en compensatie van mijn tijd die ik verspil met deze onzin

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. U koopt een postzegel online en bent niet tevreden dat die maar 5 dagen geldig is. Graag informeer ik u hierover. Vanaf de aankoopdatum is een postzegel online 5 dagen geldig en een zending moet binnen die tijd ingeleverd worden. Na het verstrijken van die termijn is het onbruikbaar conform de voorwaarden bij dit product. Uw signaal is geregistreerd om te bekijken of wij onze dienstverlening hierin kunnen optimaliseren. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een fijne dag. Gaat het een volgende keer opnieuw niet goed? Laat het ons dan gerust weten. Op postnl.nl/klantenservice vindt u onze contactopties en antwoorden op veelgestelde vragen.  Met vriendelijke groet,     PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht EME

9 maanden geleden - Ja, geldklopperij.

Alle klachten die gemeld zijn door EME