Klacht: internationaal

Marc Jendrekzyk op 19 januari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Enkele dagen is er uit china onder track trace nummer RG021351095CN reeds op het depot in Zwolle.

Het ligt nu enkele dagen op het depot. Zaterdag 6 januari zou het aan huis geleverd worden. NIET DUS.

Telkens gaat het fout met pakketjes uit China.

De app. geeft telkens aan morgen wordt uw pakketje gebracht. Voor dit pakketje moet getekend worden.

Waar is het pakketje dan gebleven ???

Gewenste Oplossing:

Waar o waar is het pakketje

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Hallo, Bedankt voor je bericht. Elke dag doen onze post- en pakketbezorgers hun uiterste best om alle post en pakketten op tijd te bezorgen. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar. Tot snel! De klantenservice van PostNL

Reactie van de melder van de klacht Marc Jendrekzyk

10 maanden geleden - Wat is dit voor een antwoord? Ik wil alleen weten waar jullie mijn pakketje hebben gelaten. Pakketje is al enkele dagen bij jullie op depot. Dit is niet de eerste keer dat een pakketje zoek is geraakt. Jullie zijn mij al totaal bijna 300 euro schuldig door zoekgeraakte pakketjes.

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Hallo, Bedankt voor je bericht. Elke dag doen onze post- en pakketbezorgers hun uiterste best om alle post en pakketten op tijd te bezorgen. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar. Tot snel! De klantenservice van PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Marc Jendrekzyk