Klacht: Inklaringsverzoek niet behandeld

Att2018 op 17 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wacht op post uit China en heb hiervoor een inklaringsverzoek gemailt naar de mail gekregen door postnl.

Ik heb verder niets gehoord.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat ik het post gewoon ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - ???

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte heer Tekinerdogan, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat u graag uw pakket wilt ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heeft u de tracktrace code niet meegestuurd in uw bericht. Zonder deze code kan ik de huidige status niet controleren. Wilt u de code sturen in een reactie onder dit bericht? Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - LZ440702714CN Inklarongsverzoek heb ik al ingediend tot op heden niets gehoord.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 juli 2018 om 15:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Tekinerdogan,

Hartelijk dank voor uw reactie en het meesturen van uw code. De door u ingestuurde informatie is verwerkt op 13 juli en op diezelfde datum is het pakket vrijgegeven door de douane. Omdat er inklaringskosten zijn berekend is het pakket op 14 juli direct afgeleverd bij een PostNL locatie en volgens mijn informatie heeft u het pakket daar vandaag kunnen ophalen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door