Klacht: inklaren pakketpost

op 29 september 2009 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bericht van silenthunter5

10 jaren geleden - HET KLOPT HELEMAAL WAT JE ZEGT ik word er echt SCHEIT ziek van ik heb 100 euro betaald om een pakketje naar nederland te laten komen vanuit amerika... VIA EXPRESS... IK BEN NU AL 9 DAGEN AAN HET WACHTEN TOT DE DOUANE MIJN PAKKETJE VRIJGEEFT... IK WORD ER HELEMAAL GEK VAN!!! ECHT BELACHELIJK... JE BETAALD ER VEEL VOOR... BEL JE HET DURE 0900 NUMMER VAN TNT KRIJG JE VAN DIE ACHTERLIJKE TELEFONISTEN AAN DE LIJN DIE CHAGARIJNIG ZIJN EN JE ALLEMAAL ONNOZELE ANTWOORDEN GEVEN... DE EEN ZEI DAT HET GEEN EXPRESS WAS EN DE ANDER WEL... TERWIJL HET WEL EXPRESS IS IK WEET NIET WAT TNT DAAR ACHTER DE TELEFOON ZET.. MAAR VOLGENSMIJ ZIJN HET MENSEN DIE HELEMAAL NIKS VAN HET HELE GEBEUREN DAAR NIKS AFWETEN TNT DOE ER WAT AAN WANT IK STA ECHT OP HET PUNT OM EEN KLACHT IN TE DIENEN.!!!!!!!!!!!!

Bericht van GreyDays

10 jaren geleden - De inklaring is hoe dan ook fout bezig.Aan de telefoon zijn ze vaak vrijwel onbehulpzaam. En laten je tijden wachten. Of nemen gewoon compleet de telefoon niet op.Ik krijg een hoop werk vanuit het buitenland, schilder werk. Ik schilder namelijk miniaturen. Deze producten zijn dus opfficieel geen import. Maar er bestaat geen regel voor dit soort producten. Waardoor ik op de belachelijk hoge douane kosten die ook voor kleine bedrijven geld veel klanten verlies in het buitenland.De enige oplossing is een lager bedrag op de verpakking te noteren. Wat je bij meeste bedrijven ook wel kunt aanvragen. Maar dit zou gewoon niet hoeven. Kleine bedrijven, producten die hier zijn voor services en producten die niet te krijgen zijn in Nederland.. waar dus wel import voor nodig is.. zouden andere regels moeten krijgen. En de vergunningen zouden minder duur en/of minder moeilijk te krijgen moeten zijn.Kan hier nog wel uren over zeuren, maar in de afgelopen 3 jaar is er nog nooit naar 1 klacht van mij of collega's in het zelfde vak gebied geluisterd. Dus betwijfel ik dat dit nu wel gebeurt.

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 14 januari 2011 om 15:02 geantwoord

Er is een reactie naar de klant gestuurd met de vraag of het bericht nog verdere aandacht nodig heeft. Indien nodig kan de klant ons dat laten weten en zullen we alsnog actie ondernemen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rinie Neelen