Klacht: Inhoud pakketje verdwenen

op 10 oktober 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij een particulier besteld ten waarde van €20. Bij aankomst wachten pakketje leeg. De inhoud is er dus onderweg uitgehaald. Track en tracé code heb ik nog.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik de waarde van de inhoud terugkrijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 oktober 2019 om 12:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een leeg pakket heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

PostNL Pakketten gaat zo zorgvuldig mogelijk om met uw bezittingen. Helaas is er altijd kans op beschadiging tijdens het transport. Omdat het pakket door de afzender onverzekerd is verstuurd, is er geen recht op schadevergoeding vanuit PostNL. Ik adviseer u contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door carmensmit