Klacht: Ik kan mijn pakket niet volgen

Ate Hesselius op 10 januari 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ikkan mijn pakket niet volgen

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn pakket kan volgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Beste klant, Hartelijk dank voor uw bericht op Klacht.nl. Ik lees dat u uw zending niet kunt volgen. Sorry voor de onduidelijkheid, ik snap dat dit vervelend is. Naar aanleiding van uw bericht heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt, vandaar deze reactie. Ik heb nog wat verdere informatie nodig om uw melding compleet te maken. Zou u deze gegevens willen sturen? Graag ontvang ik uw huisnummer. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Ate Hesselius

1 jaar geleden - Mijn huis nummer is 5 Pakket nummer is LA576754398NL 36-200 Polen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 januari 2023 om 12:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw snelle reactie. Zojuist hebben wij uw berichten telefonisch besproken. Graag geef ik nog een korte samenvatting van ons telefoongesprek.

Volgens onze informatie is uw pakket gisteren op 9 januari 2023 bij de geadresseerde in Polen bezorgd.

U kunt deze track trace-status ook zien in onze app en via onze website. Heeft u nog geen account? Dan kan het handig zijn er één aan te maken. Zo blijft u altijd op de hoogte.

Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Ate Hesselius