Klacht: I do not recieve my items

BernyKl op 14 januari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

I’m waiting for three deliveries I ordered from China that should get delivered to my address in Arnhem.
Two of them have the tracking status: “The item has been processed in the country of destination.” since the 18th of December.

The status of the third one switched to: “The delivery of the item was unsuccessful” on the 30th of December.

The Tracking numbers are:

LX259813813NL

LX259773473NL

and

LX260091035NL

Gewenste Oplossing:

I would like to know what happened with the items and the time they are going to be delivered.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 januari 2018 om 08:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dear Mr Kloos,

My apologies for my late reply. I understand that you would like to know what happened to your parcels and when they're going to be delivered. I see that you've managed to pick up all three parcels and assume that you've received enough information.

If you've got more questions in the future, I advise you to contact our customer service www.postnl.nl/en/customer-service

Kind regards,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door BernyKl