Klacht: Herstelsticker

Mevr. A van Kogelenberg op 12 april 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds een paar weken krijg ik post met een herstelsticker over de-juiste-postcode.
Bij navraag afzender blijkt dat de postbestelling een week ná verzending plaats vindt.
Vanmorgen, dinsdag na Pasen om 9 uur ! bezorging.
In sommige gevallen heel vervelend.

Gewenste Oplossing:

Postbestelling zoals postnl pretendeert: gepost voor 17.00 uur, volgende dag bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte mevrouw va Kogelenberg, Uit u bericht begrijp ik dat de post bezorgd wordt met enige vertraging bezorgd is. Kunt u mij vertellen wanneer de brieven zijn gepost en wanneer u deze had verwacht Graag verneem ik van u wie de afzender in dit geval is. De herstelretoursticker is op uw post geplakt omdat uw poststuk tijdens de postverwerking voor een andere straat of wijk dan de uwe gesorteerd is. Deze fout is ontdekt, daarom heeft uw poststuk deze sticker gekregen en is vervolgens opnieuw gesorteerd. Uw post is dus niet op een ander adres bezorgd, want de fout is tijdig ontdekt. Het kan incidenteel voorkomen dat post enige vertraging oploopt. Maandags wordt er geen reguliere briefpost bezorgd. Graag verneem ik van u met de gevraagde informatie. Mijn excuses voor het ongemak. In afwachting van uw antwoord verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte mevrouw van Kogelenberg, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Stuurt u de gevraagde informatie gerust alsnog als reactie op dit bericht mee. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met postnl. Wat mij betreft is de zaak hiermee afgedaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 april 2018 om 12:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Kogelenberg,

Hartelijk dank voor uw reactie en toelichting. Hopelijk heeft u naar aanleiding van het telefonisch contact meer duidelijkheid over de betreffende situatie gekregen en is dit naar tevredenheid opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door