Klacht: Herplaatsen van bestaande brievenbus

op 10 januari 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

In Oktober 2018 is de brievenbus in de Willem Pijperstraat nr.25 2033RA Haarlem door u weggehaald.
Dit i.v.m het leggen van nieuwe riolering en herbestrating van de Willem Pijperstraat.
De straat is klaar en volledig vernieuwd.
Wilt u er voor zorgen dat de brievenbus weer geplaatst wordt want in de hele wijk, de Componistenbuurt is geen brievenbus.Deze bus staat vermeld in de officiële lijst. Alvast mijn dank. Met vriendelijke groet,
Bep .

De brievenbus opnieuw plaatsen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 10 januari 2019 om 12:15 geantwoord

Geachte mevrouw Uithol,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u de brievenbus in de Willem Pijperstraat in Haarlem graag terug wilt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

PostNL past momenteel het netwerk van brievenbussen aan. De reden voor de aanpassing is dat we in Nederland steeds minder post versturen. Brievenbussen die weinig worden gebruikt verwijderen we of verplaatsen we naar locaties waar veel mensen komen. Een groot deel van locaties van de brievenbussen blijft ongewijzigd. Uw verzoek tot terugplaatsing heb ik doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling, zodat men hier naar kan kijken. Wij zullen uw verzoek beoordelen, maar kunnen niet alle verzoeken doorvoeren. PostNL neemt contact met u op daar waar we een aanpassing doen of er aanleiding toe is. Ik raad u aan de verdere gang van zaken even af te wachten, mijn excuses voor de overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

PostNL Klantenservice

Heeft op 10 januari 2019 om 12:33 geantwoord

Deze brievenbus staat op de nieuwe lijst van Post NL. En is alleen tijdelijk verwijderd i.v.m. aanleggen nieuwe riolering en renovatie straat. Ik ben dus op de hoogte van de herindeling brievenbussen. Ik heb persoonlijk van Post NL per post, de nieuwe lijst van blijvende brievenbussen, ontvangen!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Bep Uithol