Klacht: Geweigerde pakketjes nog steeds niet retour naar afzender

op 08 februari 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

3 door mij geweigerde pakketjes zijn nog niet ontvangen door de afzender (Zara).

3S TWIZ 5972 067

3S TWIZ 2069 847

3S TTPZ 1761 827

Als ze pakketjes zsm retour worden gestuurd naar Zara.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 08 februari 2019 om 10:45 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw geweigerde zendingen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat u zich zorgen maakt. Het is echter zo dat zendingen die retour gaan naar postbussenantwoordnummers wat lastiger te volgen zijn omdat deze in grote partijen retour gaan. Ze krijgen dan niet altijd meer scans meer mee.

Ik zie dat zending 3S TWIZ 5972 067 inmiddels is afgeleverd bij Zara. Ik verwacht dat die andere twee snel volgen. Mocht het toch te lang duren, dan adviseer ik u om contact op te nemen met de verzender. Zij kunnen zo nodig weer contact met ons opnemen om een onderzoek te starten wanneer het te lang duurt. Zij kunnen het vervolgens verder met u afhandelen.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Maya2018