Klacht: Geweigerde pakketjes nog steeds niet retour naar afzender

op 08 februari 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3 door mij geweigerde pakketjes zijn nog niet ontvangen door de afzender (Zara).

Barcode
3S TWIZ 5972 067

Barcode
3S TWIZ 2069 847

Barcode
3S TTPZ 1761 827

Gewenste Oplossing:

Als ze pakketjes zsm retour worden gestuurd naar Zara.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 08 februari 2019 om 10:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw geweigerde zendingen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat u zich zorgen maakt. Het is echter zo dat zendingen die retour gaan naar postbussenantwoordnummers wat lastiger te volgen zijn omdat deze in grote partijen retour gaan. Ze krijgen dan niet altijd meer scans meer mee.

Ik zie dat zending 3S TWIZ 5972 067 inmiddels is afgeleverd bij Zara. Ik verwacht dat die andere twee snel volgen. Mocht het toch te lang duren, dan adviseer ik u om contact op te nemen met de verzender. Zij kunnen zo nodig weer contact met ons opnemen om een onderzoek te starten wanneer het te lang duurt. Zij kunnen het vervolgens verder met u afhandelen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Maya2018