Klacht: Geweigerd pakket

Sjtes op 02 januari 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Netjes alle aanwijzingen van de tracktrace afgewacht . En dan na 12 dagen horen dat ik het pakketje heb geweigerd en retour is gestuurd.
Nu krijg ik extra verzendkosten en geen kado’s met kerst.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag weten waar mijn pakketje nu is, is op nieuw onderweg en weer niet afgeleverd.

Het mailtje wat ik heb ontvangen kan niet beantwoord worden, het telefoonnummer is buiten gebruik.

Track and trace nr
SMKPL888587879.

Steek er weer veel tijd in en wil nu een passende vergoeding voor alle ellende die ik nu ondertussen heb ondergaan.

Kortom waar is mijn pakketje ?

Gaarne zsm antwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket onterecht is teruggestuurd. Ik kan mij voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - De track trace code van het pakket. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Sjtes

1 jaar geleden - 3SMKPL424488942

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 januari 2023 om 09:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw snelle reactie. Ik lees dat uw pakket onverwacht retour is gestuurd naar de afzender. Sorry voor de onduidelijkheid, ik kan me voorstellen dat u hier graag een gepaste oplossing voor wilt.

Zojuist hebben wij uw bericht telefonisch besproken. Inmiddels heb ik uw IBAN-nummer en de juiste tenaamstelling opgevraagd via e-mail. Zodra ik de benodigde informatie heb ontvangen, maken wij de verzendkosten binnen drie weken naar u over. Nogmaals mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Sjtes