Klacht: Gert Gering

op 10 januari 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn Klacht
Pakketje verstuurd naar Engeland niet aangekomen. Schade 34,80
PostNL geeft geen teruggave.
Geschillencommissie kost 27,50.
Ik ga niet akkoord met het verhaal dat het pakket niet verzekerd is of dat er geen track trace. De dienst is NIET geleverd terwijl ik er wel voor betaald heb. En daarboven op is mijn zending weg en ik ben mijn geld kwijt. PostNL lost niets op maar veegt zijn stoepje schoon keer op keer.

teruggave van de verzendkosten op zijn minst en eigenlijk de geleden schade.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 10 januari 2019 om 11:34 geantwoord

Geachte heer Gering,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakket naar het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat dit pakket niet is aangekomen. Omdat het zonder tracking code is verstuurd kan ik hier helaas geen onderzoek voor starten. Ik zie wel dat er ondertussen via een ander kanaal, mijn collega's gaan dit nu beter in de gaten. Ik ga ervan uit dat het niet weer gebeurt. Helaas kan ik u geen vergoeding voor deze kosten aanbieden.

PostNL Klantenservice

Heeft op 01 februari 2019 om 19:26 geantwoord

het is geen oplossing het is de stoep schoonvegen. waardeloos

Reactie van de melder van de klacht Gert Gering

3 maanden geleden - Nogmaals gebeld met de klantenservice de eerste keer riepen ze a. dat ik de postwet moest kennen en dat daar b. in stond dat PostNL het recht heeft om het pakket te bezorgen bij de buren. het pakket is random in de straat bezorgd bij iemand onbekend aan de afzender. PostNL trekt zijn schouders omhoog en zegt Sorry. Gevraagd naar de definitie van buren valt er een stilte. Ik ken echt geen bedrijf dat zijn klanten zo behandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Gert Gering