Klacht: Gert Gering

op 10 januari 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 dagen geleden - Geachte heer Gering, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden pakket retour is gekomen uit Hongarije Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u het pakket kosteloos opnieuw wilt kunnen versturen. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding verder in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - Indien een pakket retour wordt gestuurd zal normaal gesproken de reden van retour op het pakket zelf staan. Is dat bij deze zending ook het geval en zo ja; wat is de reden? Is de reden van retour sturen niet juist, dan stuur ik u graag een navraagformulier om dit te laten onderzoeken. Er wordt dan ook bekeken of u in aanmerking komt voor een vergoeding van de verzendkosten. - Wilt u uw volledige adres aanvullen bij uw privégegevens of deze versturen via een reactie op dit bericht? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Gert Gering

7 dagen geleden - dit is de track trace 3SKABA5289450 als ik dit invul in de site komt er niets..... dit is de communicatie met de klant en het postbedrijf in Hongarije allereest de pakket informatie Colli number: 158490100052373513601145 Date Time Country Depot Status Recipient name 2018-12-28 14:44:00 AT Wien in transit 2018-12-28 03:13:00 DE Schwarzenbruck(Ochenbruck) in transit 2018-12-27 18:50:00 DE Duisburg (Beeck) in transit 2018-12-27 18:43:00 DE Duisburg (Beeck) in transit 2018-12-25 03:15:00 Outbound Gateway dan het bericht van de Hongaarse post Dear Szabolcs, We are legally contracted with the foreign partner and they are with the sender. So the claim will also settle on this chain. So the sender will submit a claim to the foreign carrier and they will forward it to us. Money will, of course, go backwards in this way. Therefore, the sender should definitely start this circle. I know, unfortunately, this is very complicated, but this is how we are contracted. I hope I could help. I wish you a nice day! ÜdvözlettelBest regards Gyene Emese Nemzetközi Ügyfélszolgálati MunkatársInternational Customer Service Express One Hungary Kft. 1239 Budapest Európa út 12. L1 épület Központi nemzetközi tel.: 36 1 8 777 410 Központi tel.: 36 1 8 777 400; 36 1 8 777 444 Fax: 36 1 8 777 499 E-mail: gyenee@expressone.hu www.expressone.hu Ik heb het pakket nog steeds niet terug. Los daarvan kost het me onevenredig veel tijd.

Bericht van PostNL

5 dagen geleden - Geachte heer Gering, Bedankt voor uw reactie. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket in het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Heb even voor u gezocht in het systeem en zie dat het pakket ondertussen weer in Nederland is. U heeft geen retour adres op het pakket staan? Dan gaat deze eerst weer naar een depot van ons. Houd de site even in de gaten, zodra die hier is kunnen wij een onderzoek voor u opstarten zodat u het pakket weer kunt ontvangen. U mag dan ook altijd contact opnemen via onze andere kanalen of bellen mocht u dit liever hebben. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Gert Gering

5 dagen geleden - Ik neem aan dat jullie het pakket opnieuw gaan versturen zonder bijkomende kosten. De dienst is biet geleverd en ik heb er wel voor betaald!!!!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 januari 2019 om 12:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Gering,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik begrijp dat u niet blij bent dat het pakket niet is geleverd. Zoals gezegd staat de exacte reden van retour op het pakket, mocht dit niet kloppen kunt u hier inderdaad een melding van maken zodat mijn collega's kunnen kijken of u mogelijk in aanmerking komt voor een vergoeding. Houd de site even in de gaten, zodra wij het pakket hebben start ik graag een onderzoek voor u op.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Gert Gering