Klacht: Gert Gering

op 11 januari 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 dagen geleden - Geachte heer Gering, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat deze brief die u naar de VS heeft gezonden niet is aangekomen. Mijn excuses hiervoor. Graag wil ik reageren op uw melding. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u hierbij zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag nog de volgende informatie: - Wat is uw adres en uw telefoonnummer? Dit kunt u toevoegen in het privé gedeelte van deze website. - Betreft dit een briefpost zending of een aangetekende brief? Mocht u in het bezit zijn van een track en trace code dan zou ik deze graag van u ontvangen. - Op welke datum heeft u de brief verzonden en wat is het adres en de naam van de geadresseerde? Op welke locatie heeft u de brief gepost of aangeboden? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 11 januari 2019 om 14:38 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Heeft op 11 januari 2019 om 22:23 geantwoord

Er is geen oplossing. Het principe dienst niet geleverd geld en goederen weg wordt structureel niet opgepikt door PostNL. Ze nemen geen enkele verantwoordelijkheid en wentelen de schade en de overlast 1 op 1 af op hun klanten, en vegen hun stoepje schoon en dringen de klant een veel duurdere oplossing op. De reactie hier boven spreekt boeldelen. Ik heb de klantenservice gebeld maar veel verder dan een melding komt het niet vandaar dat ik naar klacht.nl ben gestapt. Ze kunnen een voorbeeld nemen aan dpd in vergelijkbare gevallen wordt de geleden schade vergoed.

Alle klachten die gemeld zijn door Gert Gering