Klacht: Geopende envolop

Hicranpeker op 17 januari 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

İk had van me werkgever een brievenbuspakketje gekregen van Bol.com met cadeaukaarten erin, alleen was de pakket al geopend voor dat ik hem had ontvangen

Gewenste Oplossing:

Weet ik niet, maar dit had niet mogen gebeuren!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 17 januari 2022 om 11:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht op klacht.nl. Zojuist hebben wij bovenstaande melding telefonisch besproken. In uw schrijven geeft u aan dat u een zending geopend heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u hier van geschrokken bent en bied u dan ook mijn oprechte excuses aan.

In ons gesprek gaf u aan dat u hierover al contact heeft gehad met PostNL. Nogmaals mijn excuses voor het ondervonden ongemak.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Hicranpeker