Mijn Klacht:
İk had van me werkgever een brievenbuspakketje gekregen van Bol.com met cadeaukaarten erin, alleen was de pakket al geopend voor dat ik hem had ontvangen
Gewenste Oplossing:
Weet ik niet, maar dit had niet mogen gebeuren!!!

Hicranpeker op 17 januari 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
İk had van me werkgever een brievenbuspakketje gekregen van Bol.com met cadeaukaarten erin, alleen was de pakket al geopend voor dat ik hem had ontvangen
Weet ik niet, maar dit had niet mogen gebeuren!!!
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen
Heeft op 17 januari 2022 om 11:25 geantwoord
Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht op klacht.nl. Zojuist hebben wij bovenstaande melding telefonisch besproken. In uw schrijven geeft u aan dat u een zending geopend heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u hier van geschrokken bent en bied u dan ook mijn oprechte excuses aan.
In ons gesprek gaf u aan dat u hierover al contact heeft gehad met PostNL. Nogmaals mijn excuses voor het ondervonden ongemak.
Ik ga er vanuit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht