Klacht: Geopend pakketje ontvangen van de Greetz

Mhegeman op 13 april 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag een pakketje met waarschijnlijk een waardebon mogen ontvangen, maar dan geopend zonder waardebon! Ik kan Postnl moeilijk telefonisch bereiken en lossen meestal geen klachten op, dus vandaar via deze weg…

Gewenste Oplossing:

Dat iets een keer uitgezocht gaat worden ipv maar te zeggen dat het te moeilijk is

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Geachte mevrouw, heer onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Naar aanleiding van uw melding heb ik u getracht te bellen. Helaas is dit niet gelukt daarom informeer ik u op deze wijze. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: • de barcode van de zending die u leeg heeft ontvangen Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Mhegeman

3 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie! De barcode is: ZC3VV X719C3C430509 Of het is deze: 1859806988 Ik hoop dat hier de goede bijzit, dit is allebei van hetzelfde pakketje. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Maris Hegeman

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Beste mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Ik heb dit voor u bekeken maar ik kan geen informatie vinden op deze codes. Ik kan een pakket enkel traceren via een code die er ongeveer zo uitziet; 3SABCDE123456 of als het een pakket uit het buitenland is; AB1234567ED. Heeft u een dergelijke code of is dit een pakje dat in de brievenbus kon worden afgeleverd en niet te traceren is? U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Zou u tevens uw adres willen invullen in het privé gedeelte van deze website? Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 april 2022 om 09:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, zijn er meer gegevens of aanvullende info van u nodig. Er is u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat uw melding verder in behandeling kon worden genomen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen en/of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Mhegeman