Klacht: Geen tijdige levering

H.M. Van Twillert op 29 maart 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg vaak geen post terwijl de App aangeeft dat ik post ontvang die dag. Vaak krijgen wij de post een week later netbeen een sticker voor herbestellen.
Adresgegeven kloppen gewoon.

Gewenste Oplossing:

Tijdige levering

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw van Twillert, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de bezorging van de post op uw adres niet goed verloopt. Dit is uiteraard niet de bedoeling, mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht. Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik helaas niet achterhalen wat er precies misgegaan is. Wel wil ik graag een melding voor u maken om de bezorging op uw adres in de gaten te houden. Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen ontvangen ik graag nog onderstaande informatie van u: • Welk poststukken mist u of heeft u met vertraging ontvangen en van welke afzenders zijn deze afkomstig? • Wat zijn de verzenddata van de poststukken die u mist of met vertraging heeft ontvangen? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw van Twillert, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Ik heb geen zin om foto’s te maken. Daarbij wordt de post vaak al open gemaakt omdat het te laat is. Het betreft veelal magazines post met plastic verpskking. Deze komt binnen met stickers met nabestellen. Dit terwijl naam en adres duidelijk leesbaar zijn geprint.

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw Van Twillert, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Ik heb u niet verzocht om foto’s door te sturen. Dit hoeft uiteraard ook niet. Maar ik heb wel de volgende informatie nodig: • Welk poststukken mist u of heeft u met vertraging ontvangen en van welke afzenders zijn deze afkomstig • Wat zijn de verzenddata van de poststukken die u mist of met vertraging heeft ontvangen Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw van Twillert, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Verstrekt u de gevraagde informatie alsnog gerust als reactie op dit bericht, dan kijk ik graag wat ik voor u kan doen. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 april 2018 om 10:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw van Twillert,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens enof aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door