Klacht: Geen postbezorging

op 08 augustus 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Al ruim een jaar ontvang ik verschillende post niet op mijn huisadres. Het gaat hier om rekeningen van de zorgverzekering, belasting, activatiecode digid alsmede de activatiecode voor hun eigen postnl app. Pakketten worden met grote regelmaat in een andere straat afgeleverd. Bellen als ontvanger heeft helaas tot op heden geen zin gehad daar ik niet de contractant ben. Postnl wil niet begrijpen dat mensen hierdoor in de problemen komen door gemiste rekeningen.

Postnl zou een gedegen onderzoek moeten doen naar de postbezorging in onze wijk cq. straat en moeten zorgdragen, conform de postwet, voor een juiste aflevering van poststukken.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de postbezorging op uw adres niet goed verloopt. U geeft aan dat u post niet ontvangt en dat pakketten in een verkeerde straat worden geleverd. Dit is uiteraard niet de bedoeling, mijn excuses hiervoor. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Om de bezorging van de post en pakketten te kunnen verbeteren zal ik dit melden bij de bezorgafdeling zodat de betrokken medewerkers zullen worden aangesproken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding verder in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- Wat is de Track en Trace-code van een pakket wat in een andere straat is afgeleverd? In welke straat is dit pakket bezorgd? - Wat zijn de verzenddata van de poststukken die u recent niet heeft ontvangen? - Van welke afzender(s) zijn deze poststukken afkomstig en hebben zij aan u bevestigd dat de poststukken via PostNL zijn verstuurd? Een groot deel van de post van de Belastingdienst wordt bijvoorbeeld door een andere bezorgdienst bezorgd. - Op welke datum heeft u de activatiecode voor Mijn Post aangevraagd en heeft u dit voor zekerheid al een keer opnieuw geprobeerd?Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nlMet vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Heeft op 08 augustus 2019 om 07:28 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door evm67