Klacht: Geen postbezorging

op 09 februari 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Tijdschriften die op tijd verstuurd zijn komen gewoon niet!!! Heeft de postbezorger geen zin of leest hij/zij deze of gooit hij ze weg. Het aller ergste is dat de medische post van mijn partner niet binnen komt moet normaal na bloedprikken de andere dag in de bus liggen maar drie dagen later nog NIKS.Zelf ziekenhuis moeten bellen over evt veranderingen van medicijnen wat ook bleek te zijn. Dat had op het nieuwe formulier gestaan maar deze was dus NIET OP TIJD. had gevolgen kunnen hebben. ronduit schandalig.

Post gewoon bezorgen.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 jaren geleden - Geachte mevrouw Derkx,Uit uw bericht begrijp ik dat u bepaalde post niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend voor u is, en ik bied u dan ook mijn excuses aan.Uit uw bericht begrijp ik dat het hier ook gaat om medische post. Het is natuurlijk erg belangrijk dat dit op tijd wordt bezorgd. Om wat voor medische zending betreft het? Gaat het om een diagnostische zending zoals een hielprikje, trombosekaart of (bloed)monsters?U geeft ook aan dat u naast medische post ook andere post mist. Kunt u aangeven hoeveel poststukken u ongeveer mist, wanneer u deze had moeten ontvangen en wat de namen van de afzenders zijn?Ik zie uw bericht graag tegemoet.Met vriendelijke groet,PostNL

Reactie van de melder van de klacht ansderkx@gmail.com

2 jaren geleden - Goedemorgen Hr/MevrU vroeg mij om welke medische post het gaat nou dit is een trombose kaart en daar zijn de medicijnen dus op bij gesteld als wij zelf niets ondernomen hadden dan hadden wij hier niets van geweten met alle gevolgen van dien!! Hoorde gister 6-2-2017 in het ziekenhuis dat er vele klachten binnen gekomen zijn en dat ook zij met deze klachten aan de slag gaan. Dit kan en mag ook volgens hun niet gebeuren. Ik mis ook mijn Libelle tijdschrift en de Voetbal international. Heb contact gehad met beiden en zij zeggen dat ze met de post op tijd weggegaan zijn. En ook nog eens na gestuurd zijn.Met vriendelijke groet.Ans.Derkx.

Heeft op 09 februari 2017 om 14:55 geantwoord

Geachte mevrouw Derkx,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie ik kan me goed voorstellen dat u zich hier heel erg zorgen om maakt. Ik zie aan de hand van mijn administratie dat er al een melding is gemaakt via onze klantenservice. De bezorgafdeling is hier nu mee bezig en er zal uiterlijk 16 februari contact met u worden opgenomen. Mijn excuses voor alle overlast en ik hoop dat de bezorging snel weer correct zal verlopen.

Alle klachten die gemeld zijn door ansderkx@gmail.com