Klacht: Geen post ontvangen

op 25 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

13 maart moest ik pakje met gewone post ontvangen maar nu wacht ik nog op postnl app heb ik de foto van het pakje staan ik vind het heel raar dus postnl

Als ik het pakje heb

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 dagen geleden - Geachte heermevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Ik snap inderdaad dat u dit postpakketje graag toch nog snel ontvangt. Helaas kunnen wij normale post niet volgen binnen ons proces, waardoor ik helaas niet kan achterhalen waar dit pakketje op dit moment is of wanneer het toch nog bezorgd zal worden. Wel zet ik graag een melding uit, zodat hier intern naar gekeken kan worden.Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- Wie is de afzender van dit pakketje; - Komt het pakketje uit het buitenland; - Wat zat er in de zendingZodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Anton-mast

7 dagen geleden - Mijn pakje komt van aliexpress dus komt het uit buitenland en wat er in moet zitten houd ik voor mij

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 25 maart 2020 om 10:28 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Uiteraard is het niet verplicht om de inhoud door te geven. Hierbij informeer ik u over de afhandeling van uw klacht.

Ik vind het kwalijk dat u dit pakje, welke u in de app heeft gezien, niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Helaas kunnen we niet achterhalen wat de oorzaak van de vermissing is bij briefpost, ondanks dat er een foto van gemaakt is voor de app. Van briefpost wordt geen verdere administratie bijgehouden. Ik adviseer u om voor een verdere oplossing contact op te nemen met de afzender.

Ik heb een klacht voor u aangemaakt. Dit betekent dat we gaan onderzoeken of er bij u in de buurt vaker geen post aankomt. Als dit het geval is, zullen we kijken wat de oorzaak hiervan is en gepaste actie ondernemen. U zal hier echter geen verder bericht over ontvangen. Ik hoop dat u hierdoor in de toekomst geen last meer zult hebben van poststukken die niet worden bezorgd.

PostNL Klantenservice

Heeft op 27 maart 2020 om 12:46 geantwoord

Opgelost is dan heb ik het paketje die van 13 maart en die van 21maart

Reactie van de melder van de klacht Anton-mast

3 dagen geleden - Wel raar dat alleen de aliexpress niet aankomen door postnl wel he wel raaaar he

Reactie van de melder van de klacht Anton-mast

9 uur geleden - Er staat opgelost maar is niks opgelost wacht nog steeds op paketjes 2 stuks nu

Alle klachten die gemeld zijn door Anton-mast