Klacht: Geen post

op 02 augustus 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meerdere keren geen post! zoals abonnementen, bankafschriften!
Wordt helemaal niet bezorgt, of op ander adres!.
Rekening die helemaal niet wordt bezorgt, waar wij later herinneringen van krijgen!

Gewenste Oplossing:

als we normaal onze post ontvangen!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Snippe,Bedankt voor het sturen van uw bericht op deze pagina. Ik begrijp dat de bezorging van de post op uw adres niet soepel verloopt. Graag ga ik hieronder in op uw bericht.U geeft aan dat de bezorging van poststukken niet goed verloopt. Deze ontvangt u niet of het wordt op een ander adres geleverd. Kunt u mij bevestigen of het gaat om post dat door PostNL wordt bezorgd? Er zijn namelijk ook concurrenten die briefpost bezorgen. U kunt dit controleren door de zwarte of oranje code bestaand uit cijfers en letters op de envelop. Als het bezorgd wordt door PostNL hoor ik graag van u wanneer de laatste keer was dat het niet goed is bezorgd. Kunt u ook aangeven om welke afzender(s) het gaat, wanneer u de post had verwacht en op welk adres de post werd bezorgd?Ik zou uw klacht over de postbezorging graag melden aan de leidinggevende van de betreffende bezorger zodat deze ervan op de hoogte is en de juiste persoon op wordt aangesproken. Daarom ontvang ik van u graag een bevestiging of ik de klacht kan melden.Graag zie ik uw reactie tegemoet.Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht freekengrietjesnippe@hotmail.com

1 jaar geleden - Een herinnering factuur van Jongsma Installatie gekregen, nav. factuur die verzonden was op 29-05-2018 Die nooit bezorgt is!!!!!!!! Geen TV Gids VISIE op donderdag 19-07-2018 ook later niet bezorgt!!!!!!! Zaterdag 21-07-2018 helemaal geen post ook geen folders AH en Poeisz die elke zaterdag bezorgt worden door de PostMeerdere keren ligt er post op Aak 25 onder ander bankafschriften van de RABOBANK

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 augustus 2018 om 12:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Snippe,

Bedankt voor het sturen van uw bericht. Ik begrijp dat uw post verkeerd wordt bezorgd. Ik reageer graag op uw reactie.

Er zijn twee meldingen gemaakt. Een voor het feit dat u poststukken niet hebt ontvangen en een voor het feit dat poststukken verkeerd zijn bezorgd.

Ik heb uw klacht inmiddels doorgegeven aan de manager van de afdeling Postbezorging, met het verzoek de betrokken medewerker(s) aan te spreken op de gemaakte fout(en). Bovendien zal hij erop toezien dat de bezorging van de post op uw adres wordt verbeterd. Omdat uw klacht intern wordt besproken, ontvangt u geen verdere reactie.

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door freekengrietjesnippe@hotmail.com