Klacht: geen pakketje

emppie op 16 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik had maandag een pakketje besteld. hij had er al lang moeten zijn maar helaas is hij er nog altijd niet!

Gewenste Oplossing:

als ze vandaag of maandag het pakketje brengen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 jaren geleden - Geachte mevrouw Adams, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw pakket op zaterdag 2 juni nog niet was afgeleverd. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht. Zonder de tracktrace code van het betreffende pakket kan ik helaas de status niet controleren en kan ik niet bekijken wat er precies gebeurd is. Wilt u de code in een reactie op dit bericht sturen? Ik hoop uiteraard dat u het pakket inmiddels in ontvangst heeft kunnen nemen. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 augustus 2018 om 12:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Adams,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door