Klacht: geen pakketbezorger aan de deur en een veel te late melding voor pakket op halen

op 09 september 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

op 16 augustus zou er een bezorger aan de deur zijn geweest niemand gezien ik was thuis,maar vandaag 5-09-2019 ligt er een kaartje in de bus dat ik een pakket op kan halen dus ik kom daar pakket is niet daar,logisch het is terug gestuurd,doen ze na een week.maar ik vind het een grote nalatigheid om 3 weken na datum een kaartje te sturen met er ligt een pakketje voor u klaar.

meteen een briefje in de bus doen als ik niet thuis ben dan ga ik het de volkgende dag meteen ophalen

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 09 september 2019 om 09:37 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u geen afhaalbericht heeft ontvangen voor uw zending uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Op basis van uw gegevens heb ik gezien dat u al via een ander kanaal contact met onze Klantenservice heeft opgenomen. Uw klacht is geregistreerd om onze dienstverlening te verbeteren. Omdat het pakket reeds retour is gestuurd raad ik u aan voor een passende oplossing contact op te nemen met de afzender. Mijn excuses voor de ontstane overlast.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door hennie1911