Geboden Oplossing:
Geachte heer Hartman Kok,
Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat u nog geen aanvullende informatie over uw pakket heeft. Graag reageer ik op uw bericht.
Zo te zien is het pakket na aankomst in Nederland verder gegaan als 3SEBEL4242004. Omdat er inklaringskosten voor dit pakket berekend zijn, is dit pakket rechtstreeks naar de afhaallocatie (DA Drogist in Purmerend) gestuurd. Sinds 11 oktober lag dit pakket voor u klaar om afgehaald te worden.
Omdat het pakket niet binnen twee weken is afgehaald, is deze retour afzender gestuurd. Aangezien wij dit proces niet tegen kunnen houden, raad ik u aan contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.
Omdat u geen notificatie heeft ontvangen dat het pakket beschikbaar was op de afhaallocatie, heb ik hier melding van gemaakt. Op die manier kan de kans verkleind worden dat dit opnieuw gebeurt.
Daarnaast raad ik u aan om voor volgende pakketten afkomstig uit het buitenland de status in de gaten te blijven houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt hier de buitenlandse code invullen, zodra er een 3S-code bekend is zal deze getoond worden.
Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.
Met vriendelijke groet,
PostNL