Klacht: geen bezorging

op 14 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zie al 2 dagen geen postbezorging in de albertistraat 106,ik was gisteren jarig en heb dus nu al 2 dagen niets ontvangen,terwijl er wel mensen zijn die een kaart hebben gestuurd…ook is de postbezorging de laatste weken enorm laat,pas rond 18 uur…Heeft u enig idee wat er aan de hand is in deze straat??

als ik op tijd mijn post ontvang.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 14 september 2018 om 14:02 geantwoord

Geachte mevrouw Moerenhout,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u al enkele dagen geen post heeft ontvangen en onder andere verjaardagskaarten mist. Allereerst nog van harte gefeliciteerd met uw verjaardag. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik tot mijn spijt niet achterhalen wat er gebeurd is. De post hoort tussen 11:00 en 18:00 uur te worden afgeleverd. Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat u hierover op 13 september reeds telefonisch contact met onze klantenservice heeft gehad. Uw klacht is doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling, door middel van deze melding zullen we onderzoeken of er meer problemen zijn geweest in het betreffende postcodegebied om zo verbetering aan te brengen in de kwaliteit van de bezorging. Ook zullen de betrokken medewerkers worden aangesproken zodat er extra aandacht wordt gegeven aan de aflevering van uw post. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Ik vertrouw erop dat de kwaliteit van de postbezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn excuses voor de overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door manus1970