Klacht: Geen bezorging

op 10 oktober 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Tot tweemaal toe brievenbus post niet ontvangen terwijl in de postnl app (met foto) aangegeven word dat er post is die bezorgt moet worden. Ik zie geen postbezorger in de wijk. (Gaat om brievenbuspost) dus geen pakketbezorger.

Graag ontvang ik opheldering waar mijn betaalde post is gebleven. En ontvang ik graag mijn post alsnog.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 week geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw post. U hebt uw post niet ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- De verwachte bezorgdatum van de post; - De naam van de afzender van de post; - Of u de post inmiddels ontvangen heeft.Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht CharletM

1 week geleden - De verwachte bezorgdatum had 27 september moeten zijn. Bestelling gedaan bij Bol.com maar de levering werd gedaan door een partner van Bol.com Sport-plein.nl Daar ook contact mee gehad maar dat ligt nu stil. Dus tot op heden mijn brievenbuspost nog niet gehad

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 10 oktober 2019 om 09:54 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Onze medewerkers doen hun best om uw post correct en tijdig te bezorgen. Mijn excuses dat dit in uw geval niet is gebeurd. Ik heb uw melding doorgezet naar de leidinggevende in uw bezorggebied. Hijzij gaat onderzoeken of dit probleem in uw postcodegebied vaker voorkomt en zal waar nodig actie ondernemen. Omdat de afzender uw poststuk als gewone post (en daarmee zonder trackingcode) heeft verzonden, is uw poststuk niet te volgen in onze systemen. Ik hoop dat u hier begrip voor heeft.

Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door CharletM