Klacht: Geen bevestiging ontvangst aangetekend

op 27 december 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Brief met mefische documenten aangetekendd verstuurd naar CBR
Na meer dan week staat TT nog steeds op vertraagde aflevering
Volgens messengercontact zou hij afgeleverd zijn en voor bevestiging moet ik CBR maar bellen.
Waarvoor dan TT met handtekening?
CBR is telefonisch niet bereikbaar

Officiele bevestiging ontvangst met handtekening zoals het hoort

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer KempermanBedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een aangetekende brief. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- De tracking code van deze briefZodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht taxikemperman

7 maanden geleden - 3S RPKN 3333 856

Heeft op 27 december 2018 om 13:13 geantwoord

Geachte heer Kemperman,

Bedankt voor uw reactie met de 3S-code.
Ik zie in mijn gegevens dat u vandaag via Facebook contact heeft opgenomen. Naar aanleiding van dit contact is er een onderzoek voor u opgestart. U zult hier binnen 5 werkdagen een terugkoppeling op krijgen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door taxikemperman