Klacht: Geen aflevering

Michael Aken, van op 16 november 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik zit te wachten op belangrijke documenten ,volgens verzender is het aangekomen 6 dagen geleden bij Amsterdam internationaal mail centre , maar het wordt niet door deze firma verwerkt. Dit is nu de 2e keer dat dit gebeurt een aantal maanden geleden ook weer wachten op belangrijke documenten en is tot heden nooit aangekomen , dit is absoluut heel schandelijk. Ik ga dan ook nu uitzoeken en stappen ondernemen of er strafrechtelijk gehandeld kan worden tegen deze firma.

Gewenste Oplossing:

Moet ik een domme vraag echt antwoorden , dit zegt al genoeg wat voor een firma dit is , heel erg intelectueel.

Maar goed voor deze keer , wat zou u denken van mijn post af te leveren op mijn adres .

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 november 2022 om 08:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, zijn er meer gegevens of aanvullende info van u nodig. Er is u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat uw melding verder in behandeling kon worden genomen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen en/of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Carl A