Geboden Oplossing:
Geachte heer,
Bedankt voor uw bericht met aanvullende informatie. Beschadigde zendingen horen altijd te worden herverpakt en van een excuus te worden voorzien. Mijn excuses, dat dit niet het geval is geweest. Graag informeer ik u over de afhandeling van uw klacht.
Ik heb hiervan een melding gemaakt. Deze melding komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken en de bezorging extra in de gaten houden. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, omdat dit intern wordt afgehandeld en van briefpost wordt geen administratie bijgehouden waardoor de exacte oorzaak van de schade niet te achterhalen is. Tevens is briefpost niet verzekerd bij schade of verlies.
Ik zag dat u in uw vorige bericht uw adres en telefoonnummer openbaar heeft vermeld. Wellicht is het verstandig om dit bericht nog even te verwijderen.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice