Klacht: gebroken inhoud briefpost

JaapvanEeuwijk op 06 mei 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bijgevoegde cd’s in de briefpost zijn de afgelopen weken 2 keer gebroken verspinterd aangekomen en dat terwijl ik deze al jaren opstuur zonder schade, dus alles wijst erop, dat dit geen toeval is.

Gewenste Oplossing:

Ik wil te weten komen hoe dit mogelijk is op dit specifieke adres, omdat andere zendingen in binnen- en buitenland geen problemen gaven gedurende vele jaren. Te opvallend.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat twee van uw zendingen beschadigd bij de geadresseerden zijn aangekomen. Ik begrijp dat u hier erg teleurgesteld over bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Briefpost is niet te traceren in ons proces, spijtig genoeg kan ik niet achterhalen wat er precies is gebeurd. Uiteraard wil ik wel graag melding maken van uw klacht zodat we dit soort situaties in de toekomst kunnen voorkomen. Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie: - Wat is uw volledige adres? - Wat is uw telefoonnummer? - Wat zijn de volledige adressen van de geadresseerden? - Op welke datum zijn de poststukken afgeleverd? - Hebben de geadresseerden een excuusbrief bij het poststuk gekregen? - Hoe zag de beschadiging eruit en maakt u gebruik van beschermingsmateriaal voor het verzenden van uw CD’s? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, of indien u het niet prettig vindt bovenstaande privacygevoelige informatie openbaar via klacht.nl te versturen vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Hallo, zoals gevraagd hierbij mijn gegevens: J.W. van Eeuwijk, Aardaker 4, 4007SH-Tiel, tef. 0633590260. Geadresseerde: J. Kloof, Krooshofstraat 65, 4122 GK-Zijderveld. Pakket ontvangen: 19 april j.l in envelop briefpost met extra bescherming. Vr.gr.

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Foto beschikbaar van schade, maar kan deze niet uploaden.

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw reactie en alle aanvullende informatie. Graag reageer ik op uw bericht. Om de klacht zo volledig mogelijk te kunnen doorgeven verneem ik graag nog van u of de geadresseerde een excuusbrief bij de post heeft gekregen. Het is spijtig genoeg inderdaad niet mogelijk om foto’s mee te sturen via deze website. Kunt u omschrijven hoe de schade eruit ziet? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Hallo, er is door Post NL nooit een excuusbrief in de brievenbus gedeponeerd en de cd's zijn helemaal doormidden gebroken en daarbij is dus geweld gebruikt, want het lukt zomaar niet om een cd te breken bij de bezorging. Vr.gr. Jaap van Eeuwijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 mei 2019 om 12:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht met aanvullende informatie. Beschadigde zendingen horen altijd te worden herverpakt en van een excuus te worden voorzien. Mijn excuses, dat dit niet het geval is geweest. Graag informeer ik u over de afhandeling van uw klacht.

Ik heb hiervan een melding gemaakt. Deze melding komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken en de bezorging extra in de gaten houden. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, omdat dit intern wordt afgehandeld en van briefpost wordt geen administratie bijgehouden waardoor de exacte oorzaak van de schade niet te achterhalen is. Tevens is briefpost niet verzekerd bij schade of verlies.

Ik zag dat u in uw vorige bericht uw adres en telefoonnummer openbaar heeft vermeld. Wellicht is het verstandig om dit bericht nog even te verwijderen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

JaapvanEeuwijk

Heeft op 06 mei 2019 om 16:24 geantwoord

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

schade door waarschijnlijke opzet moet hoe dan ook vergoed worden

Alle klachten die gemeld zijn door