Klacht: frequent is mijn dagelijkse post al open gescheurd

op 08 november 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De dagelijkse post, het is de afgelopen periode al 4 x voorgekomen dat mijn post al geheel was open gescheurd. Het betrof belastingpapieren, dit mag natuurlijk niet gebeuren!

Ook zelf ervaar ik dat ik post in mijn brievenbus krijg van totaal ander huisnr, in dezelfde straat of zelfs een blok verderop.
dit mag natuurlijk niet gebeuren!

Kortom: het komt frequent voor de dagelijks post niet op het goede straat cq huisnummer gegooid wordt.

Als de postbode 2x toe kijkt voordat hijzij een envelop in mijn brievenbus gooit. Kortom check je handelingen. Dit mag natuurlijk niet gebeuren, dat buurtbewoners mijn belastingpapieren hebben bekeken, door nalatigheid van de postbode.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging. Regelmatig komt het voor dat poststukken geopend zijn bezorgd of u ontvangt post van adressen bij u in de buurt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Het is uiteraard niet de bedoeling dat de post beschadigd raakt of dat er post van andere bewoners in uw brievenbus worden bezorgd. Mijn excuses dat dit is voorgevallen. Ik wil hier graag een klacht over doorzetten zodat we dit met de bezorger(s) kunnen bepreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- Wanneer heeft u de poststukken geopend ontvangen? - Waren dit allemaal poststukken van de Belasting? Zo niet, kunt u dan aangeven van wie deze wel afkomstig waren? - Zat er een excuuskaartje bij? - Weet u zeker dat dit post was dat via ons is bezorgd? Dat kunt u eventueel zien aan de oranje streepjescode rechts onder de envelop of het PostNL Port betaald logo. - Wanneer heeft u de post van uw buren ontvangen? - Voor welke adressen was dit bestemd? - U weet daarvan ook zeker dat het om posstukken gaat die via ons zijn verzonden?Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Heeft op 08 november 2019 om 07:20 geantwoord

Geachte mevrouw,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Heeft op 09 november 2019 om 11:40 geantwoord

Ik heb inderdaad een mail gehad met een link naar:
Waarbij een GROEN lintje staat \"klacht opgelost\", maar dat is het nog niet.
En ik nog niet in deze link, op hun vragen (zie hieronder) kunnen antwoorden.
:- Wanneer heeft u de poststukken geopend ontvangen? - Waren dit allemaal poststukken van de Belasting? Zo niet, kunt u dan aangeven van wie deze wel afkomstig waren? - Zat er een excuuskaartje bij? - Weet u zeker dat dit post was dat via ons is bezorgd? Dat kunt u eventueel zien aan de oranje streepjescode rechts onder de envelop of het PostNL Port betaald logo. - Wanneer heeft u de post van uw buren ontvangen? - Voor welke adressen was dit bestemd? - U weet daarvan ook zeker dat het om posstukken gaat die via ons zijn verzonden?Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice\"

Daarbij vandaag weer een brief (belastinggegevens) in mijn brievenbus, wat voor iemand anders bestemd is!

Mvg,
NvMuijden