Klacht: Foutieve bezorging

[email protected] op 31 mei 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ons adres is A van der Lit Hoevesteeg 27 A 6975 AG TONDEN.

Vandaag 4 poststukken in de bus gekregen van de volgende adressen
Mevr. IJzerman Hoevesteeg 31 Tonden
HG Achterkamp Hallsedijk 14 Tonden
Dhr JP Braam Hoevesteeg 31B
GEBONN Holding Hoevesteeg 34 Tonden

Gewenste Oplossing:

Ik ben HELEMAAL niet TEVREDEN IK ben pas tevreden als de postbode zijn haar werk eens een beetje serieus uitvoert
Naast ons woont ook een van der LIT op Hoevesteeg 27 Tonden ook deze post wordt ZEER REGELMATIG in de verkeerde bus bezorgt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van de post. U geeft aan dat u poststukken heeft ontvangen van allerlei verschillende adressen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding verder in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - Zijn deze poststukken voorzien van een PostNL Port Betaald aanduiding, streepjescode rechtsonder of een postzegel van PostNL? - Indien het post van PostNL is geweest zullen we de verkeerd bezorgde post uiteraard bij u ophalen. Rond welk tijdstip kunnen we u telefonisch het beste bereiken om hiervoor een afspraak te maken? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 31 mei 2019 om 10:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, zijn er meer gegevens of aanvullende info van u nodig. Er is u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat uw melding verder in behandeling kon worden genomen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door