Klacht: folder

op 20 oktober 2010 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

dat ik pakken folders voor de deur van de bezorger zie liggen of dat de folder bij ons in het achterpad liggen /slingeren
Op de foli die erom heen zit staat een nummer dat is 0561605

Gewenste oplossing

Dat er iets van gezegt word en dat ze er niet voor betaald krijgen

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

9 jaren geleden - Beste heuve,Bedankt voor je melding over de bezorging van folders. Ik kan me voorstellen dat je het niet prettig vindt om pakken folders voor de deur van de bezorger te zien liggen. Ook vind ik het vervelend dat je folders op je achterpad vindt. Graag geef ik je een toelichting.In je klacht geef je aan dat het gaat om folders waar folie omheen zit. Folders die door TNT Post worden bezorgd, zijn doorgaans niet verpakt in folie. Ik ga er daarom vanuit dat wij niet verantwoordelijk zijn voor de verspreiding van de betreffende folders. Mocht je klacht toch betrekking hebben op folders van TNT Post, ontvang ik graag hierover aanvullende informatie van je.Ik ga ervan uit dat ik je zo voldoende heb geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Tamar TNT Post Klantenservice

Heeft op 20 oktober 2010 om 10:38 geantwoord

In de klacht geeft de klant aan dat het gaat om folders waar folie omheen zit. Folders die door TNT Post worden bezorgd, zijn doorgaans niet verpakt in folie. We gaan er daarom vanuit dat TNT Post niet verantwoordelijk is voor de verspreiding van de betreffende folders. Klant om aanvullende informatie gevraagd indien deze folders wel door TNT Post worden bezorgd.

Alle klachten die gemeld zijn door heuve