Klacht: f..k postnl

op 15 mei 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

in sorteer centrum postnl amsterdam international mail centre had geplaakt fout barcode om adress huisnummer,bellemeren huisnummer.46 verandert 16 en international pakket gewest naar fout adress in Nederland.En daarna terug gestuured naar afzender in buitenland .

Gewenste Oplossing:

financial en morale compensatie van postnl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 mei 2019 om 15:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket is voorzien van een verkeerd huisnummer waardoor deze uiteindelijk retour is gestuurd naar de afzender. Ik begrijp dat u erg teleurgesteld en boos bent over deze gang van zaken. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat u ook reeds met ons gechat heeft over deze kwestie. Ik heb alle informatie gecontroleerd en moet u tot mijn spijt bevestigen dat het pakket retour is gezonden naar de afzender in het land van verzending. Ik raad u aan contact op te nemen met de verzender van het pakket. De verzender heeft een vervoersovereenkomst afgesloten met de verzendende postorganisatie in het land van verzending. Afhankelijk van de voorwaarden kan de afzender eventueel vanuit zijn of haar eigen postorganisatie een onderzoek laten instellen om de situatie te onderzoeken en kan daar mogelijk in aanmerking komen voor een vergoeding. Hopelijk kunt u samen met de verzender tot een passende oplossing komen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 16 mei 2019 om 12:32 geantwoord

OVER SINT_MICHIELSGESTEL ARGENTINA NIEKS GEZEG U??? U idiot of robot???

Alle klachten die gemeld zijn door inbox