Klacht: Extra belkosten door door verbinden met Post.NL

op 14 februari 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo,

Op woensdag 15 januari om 11:13 uur heb ik gebeld met een nummer die mij doorverbond met Post.NL. Het gesprek duurde 34:30 minuten en koste me 28,51 euro. Dit werd me niet verteld door het betreffende bedrijf en ze hebben dus per minuut een flink bedrag ingehouden.

Het nummer wat op mijn rekening van Vodafone staat bij dit bedrag is: 01891.

Bij een vergoeding van 28,51 euro

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 14 februari 2020 om 15:20 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een doorverbindt nummer heeft gebeld en dat u hierdoor een hele hoge belkosten rekening heeft gekregen. Ik kan me voorstellen dat u hiervan geschrokken bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ons telefoonnummer is: 088 22 55 555. U betaalt hierbij alleen uw eigen bel tarief, dus niets extra's.

Omdat wij niet verantwoordelijk zijn voor het doorverbindt nummer en deze kosten dan ook niet aan ons betaald zijn, is het niet mogelijk om deze kosten op ons te verhalen.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door bob.timmermans