Klacht: Enveloppe verzonden dd17 juni 2021 naar Regiobank Utrecht, nimmer aangekomen.

Brandewij8 op 19 juli 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De enveloppe, die op 17 juni 2021 is verzonden is niet aangekomen. Een volgende toezending is binnen twee dagen verwerkt. Graag onderzoek waar deze brief is, zodat deze brief op de juiste bestemming komt.Graag informatie en opheldering in mijn belang. Dhr. D. van den Brink, Brandewijnstraat 5, 3257ab Ooltgensplaat.tel 0187 631327.

Gewenste Oplossing:

Als de verzonden post is gevonden en naar de Regiobank te Utrecht is verzonden.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Brandewij8

3 jaren geleden - Als de enveloppe is gevonden graag mij telefonisch berichten. Dit is de juiste wijze om mij te informeren.

Reactie van de melder van de klacht Brandewij8

3 jaren geleden - Als de enveloppe is gevonden graag mij telefonisch berichten. Dit is de juiste wijze om mij te informeren. Mijn telefoonnummer is 0187 631327 en 06 28242160. Dit in het belang van de verwerking van de inhoud van de enveloppe. Van de postbeambte gehoord dat er wel eens meer een brief bij een andere stapel komt, waardoor de stagnatie ontstaat. Ik vertrouw erop dat deze week de oplossing er is, en de brief op de juiste plaats geleverd wordt. In afwachting op uw telefonische reactie, Met vriendelijke groet, Dhr. D. van den Brink. Brandewijnstraat 5. 3257ab Ooltgensplaat. tel. 06 28242160. of 0187 631327. [email protected].

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een door u verzonden poststuk. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: • Naar welk adres is de post gestuurd • Hoeveel poststukken heeft u verstuurd en hoeveel daarvan zijn niet aangekomen • Op welke datum heeft u de post verstuurd • Wat is het formaat zending, bijvoorbeeld A4, A5 of overig • Gaat het om een losse kaart of enveloppe en heeft u ook artikelen verstuurd • Is het poststuk met Track Trace verzonden en zo ja, wat is de barcode • Wat zijn postcode-huisnummer van de inleverlocatie, dit staat op www.postnl.nl/locatiewijzer • Heeft u gekozen voor priority of standaardzending Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 juli 2021 om 10:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, zijn er meer gegevens of aanvullende info van u nodig. Er is u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat uw melding verder in behandeling kon worden genomen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen en/of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Brandewij8

Heeft op 20 juli 2021 om 10:41 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik heb u meerdere malen de juiste gegevens verstrekt. Deze zijn ontvangen, maar worden niet verwerkt. Ik eis dat de enveloppe wordt teruggevonden. De gegevens hiervan zijn door mij u meerdere malen verstrekt. Uw werkwijze is niet klantgericht voor mij. Ik wil dat de zoekgeraakte envelop teruggevonden wordt. Dit gebeurt meer, daar er post op een heel andere regio belandt. Dit is mij bekend. In afwachting van een correcte afwikkeling, en een telefonische reactie. D. van den Brink.

Alle klachten die gemeld zijn door Brandewij8