Geboden Oplossing:
Geachte mevrouw Van Rooij,
Uit uw bericht begrijp ik dat u graag meer duidelijkheid wil over de status van uw pakket. Graag reageer ik op uw bericht.
Omdat u inklaringskosten moest betalen voor het in ontvangst nemen van uw pakket, is het pakket direct bij een afhaallocatie bij u in de buurt gebracht. Wanneer u inlogt op onze website kunt u via de Nederlandse Track&Trace-code bekijken om welke afhaallocatie het gaat. De code is 3SEPGE3801417.
Door een fout in het systeem is er geen afhaalbericht naar u toegestuurd. Mijn excuses hiervoor. Deze fout is inmiddels hersteld. Voor de zendingen waar geen bericht voor is gestuurd, zult u alsnog een afhaalbericht ontvangen. Hoewel uw pakket op dit moment retour is gestuurd, gaan we proberen om uw zending te onderscheppen. Wanneer dit lukt, krijgt uw zending een nieuwe statusupdate met 'direct naar afhaallocatie'. Wij gaan ons best voor u doen, maar ik kan helaas niks garanderen. Ik raad u daarom aan om de status van uw pakket in de gaten te houden. Mocht het niet mogelijk zijn om uw zending te onderscheppen, dan kunt u contact opnemen met de afzender voor een passende oplossing, omdat de afzender het pakket naar u toe heeft gestuurd.
Nogmaals excuses voor het ongemak en ik ga ervan uit dat u hiermee voldoende informatie hebt ontvangen.
Met vriendelijke groet,
PostNL