Klacht: dvd

op 17 oktober 2010 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

9 jaren geleden - Beste mmjansen,Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat een door jouw verzonden poststuk niet is aangekomen bij de geadresseerde. Ik kan me voorstellen dat dit voor jouw en de ontvanger heel vervelend is. Namens TNT Post bied ik je hiervoor mijn excuses aan.Daar het hier om een briefpostzending gaat, kan ik niet voor je achterhalen wat er gebeurd is met je brief. Van briefpost wordt namelijk geen administratie bijgehouden en wij kunnen alleen poststukken volgen die voorzien zijn van een sticker waarop een volgnummer staat.Indien je wenst kun je bij onze klantenservice een navraagformulier opvragen om na te vragen of je zending misschien bij de afdeling voor onbestelbare poststukken terecht is gekomen. Nogmaals mijn excuses voor het ondervonden ongemak.Ik ga ervan uit dat ik je hiermee voldoende geïnformeerd heb.Met vriendelijke groet,Willemien TNT Post Klantenservice

Heeft op 18 oktober 2010 om 11:58 geantwoord

Aan klant is aangegeven dat het niet te achterhalen is wat er met het poststuk is gebeurd. Indien het poststuk onbezorgbaar is zal het terecht komen bij de afdeling onbestelbare poststukken. De afzender kan eventueel met een navraagformulier de vermiste zending opvragen.

Alle klachten die gemeld zijn door mmjansen