Klacht: dispatched out AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE

edmanure op 16 januari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

November 6, 2017 3:34 PM Item kreeg ik via i offer de melding dat mijn pakketje,besteld malaysie of china tot op vandaag de dag nog steeds in dispatched staat.

Hij is nog steeds niet binnen

Gewenste Oplossing:

wanneer ik mijn pakketje heb ontvangen

Beoordeling 7/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 16 januari 2018 om 13:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Wangsakrama,

Ik begrijp dat u meer informatie wil ontvangen over uw pakket. Graag reageer ik op uw bericht.

Uw pakket heeft in Nederland een andere Track&Trace-code gekregen. Dat is 3SRETA6055778. Als u deze code samen met uw postcode invult op www.postnl.nl of in de app kunt u zien waar uw pakket is afgeleverd. Op verzoek van de postorganisatie van de afzender is uw pakket direct bij een afhaallocatie gebracht.

Wanneer u de volgende keer een zending uit het buitenland verwacht, raad ik u aan om www.internationalparceltracking.com in de gaten te houden. Zodra wij uw pakket verwerkt hebben, vind u hier de Nederlandse Track&Trace-code en meer informatie over de status van uw pakket.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

edmanure

Heeft op 16 januari 2018 om 13:21 geantwoord

Beoordeling 7/10 star-4 (10)

Hoi bedankt voor de informatie. Ik ben inmiddels bij de locatie geweest waar het pakket zich bevonden zou moeten hebben. Zij vertelden mij dat het pakket niet aanwezig is.
Het probleem ligt al bij POSTnl om verder uit te zoeken.

Alle klachten die gemeld zijn door