Klacht: Diefstal uit de entree !!

HavetH op 02 januari 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit keer geen TT-nummers, maar melding van diefstal, voortvloeiend uit het onbeheerd achterlaten van pakketten in de hal. Vandaag om 16:50 heb ik iemand betrapt die bezig was om pakketten te openen/stelen. De entree en de daarin door PostNL gedeponeerde pakketten, waar ik al ontelbare keren over heb geklaagd, is zichtbaar vanaf de straat. Dat is feitelijk al een uitnodiging voor mensen met slechte bedoelingen. Helaas nam de dief de benen, maar heb ik nog een foto kunnen nemen van zijn achterkant. Morgen zoek ik contact met Vesteda, de eigenaar van dit pand, en hoop dat de bewakingscamera uitkomst gaat bieden. Wat gebeurt er intussen met de verantwoordelijke pakketbezorger? Enig rondvragen op de groepsapp van onze flat leert dat geopende pakketten met ontbrekende inhoud inmiddels dagelijkse kost zijn.

Gewenste Oplossing:

Wij willen een bezorger die zijn verantwoordelijkheid neemt en de pakketten NIET onbeheerd in de hal achterlaat

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht HavetH

1 jaar geleden - Wordt deze klacht nog behandeld?

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, Mijn oprechte excuses dat u hier geen reactie ziet op uw bericht van 19 december. Zojuist heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt, vandaar deze reactie. Mijn collega heeft op 19 december telefonisch contact met u gehad en aangeven dat de melding is doorgezet aan de verantwoordelijk leidinggevende met het verzoek tot een zo snel mogelijke oplossing te komen van deze uitermate vervelende situatie. Mijn oprechte excuses dat de bezorging van de pakketten zeer te wensen overlaat. Met vriendelijke groet, PostNL Consumenten

Alle klachten die gemeld zijn door HavetH