Klacht: Delivery of item was unsuccessful

op 15 mei 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een aantal weken geleden heb ik een pakketje besteld van banggood.com. Deze heeft meerdere malen aangegeven dat de delivery unsuccessful was. Nu vraag ik me toch af waar mijn pakketje is.

Wanneer ik op de hoogte ben van de locatie van mijn pakket.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg verwarrend is, vooral omdat de afzender aangeeft dat het pakket al bij u is aangeboden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- De Track Trace code van het pakket.Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Heeft op 15 mei 2019 om 09:01 geantwoord

Geachte heer,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Heeft op 15 mei 2019 om 09:18 geantwoord

Tot op de dag aan vandaag heb Ik nog Niet de tijd genomen om deze code op te zoeken. Dat de ticket zo snel wordt gesloten vindt Ik apart.

Track and trace: LX666002652NL
Order nummer: 63580358

Bedankt

Alle klachten die gemeld zijn door Ybur