Klacht: De zoveelste keer

op 14 januari 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wederom 2 pakketten waarvan de ene al vanaf 31-12-2019 bezorgd moet worden door post.nl. Maar waarom deze niet geleverd worden is mijn een raadsel.
Post.nl breng je zaken nou eens op orde en lever de pakketten een beetje op tijd af, er kunnen cadeau’s bijzitten die op een bepaalde datum binnen moeten zijn, verziek de vreugde van de klanten niet die post.nl op de been houden.

Pakketten die in beheer zijn bij post.nl, en eigendom van de klant gewoon afleveren en de klant niet teleurstellen door deze veel te laat leveren.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 week geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat twee pakketten nog niet zijn aangekomen. Ik kan me voorstellen dat u wilt weten wat er aan de hand is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen en de status te kunnen controleren. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- Wat zijn de Track en Trace-codes van de zendingen?Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht fsahin

1 week geleden - Geachte,Bedankt voor u reactie, hierbij de track en trace nummers die ik heb opgekregen van de verzender. - RV253428318CN -AC317047455YN Dit zijn de track en tracenummers die op de verpakking staan, en ook in mijn post.nl app zichtbaar zijn. - UC637358733MY - UE853206516CNMet vriendelijke groet M.Sahin

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 14 januari 2020 om 15:28 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het verstrekken van de gevraagde informatie. Helaas kan ik de eerste twee zendingen niet in het systeem vinden en kan ik u dus niet voorzien van informatie hier over. Dit is voor nu nog afwachten.

Voor de overige twee zendingen heb ik een klacht ingediend. We hebben op het moment wel een vertraging met het leveren van briefpost zendingen. De kans is dus groot dat deze nog wel bij u geleverd worden. Mocht dit wel te lang duren wil ik u adviseren contact op te nemen met de afzender. Deze kan u eventueel voorzien van een vergoeding, onderzoek enof een nieuwe zending.

PostNL Klantenservice

Heeft op 17 januari 2020 om 00:22 geantwoord

Post.nl,
Krijg ik nog wat te horen over hoe de klacht verloopt, of blijft bij deze mooie worden allen.

Alle klachten die gemeld zijn door fsahin