Klacht: De Heer Janssen

op 20 oktober 2010 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De folders worden veel te laat bezorgt normaal komen de folder op zondag en nu worden ze op donderdag tegen de avond bezorgt dat wil zeggen dat de reclames voorbij zijn als we de folder ontvangen we hebben de bezorger aan gesproken en kregen als antwoord, klachten doe je maar via netwerk vsp

Gewenste oplossing

dat ze weer op zondag of maandag bezorgd worden

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

9 jaren geleden - Beste janssen51,Wat jammer dat je al geruime tijd folders pas aan het einde van de week ontvangt. Ik kan me voorstellen dat je dit vervelend vindt.Uit je bericht denk ik echter op te maken dat TNT Post niet verantwoordelijk is voor de verspreiding van deze folders, aangezien onze bezorger je heeft doorverwezen naar Netwerk VSP. Wanneer dit een grote hoeveelheid folders is, welke verpakt is in folie is deze niet door TNT Post bezorgd. Wellicht kun je contact op nemen met de betreffende bezorgdienst. Mochten dit wel folders zijn die door TNT Post worden bezorgd dan ontvang ik graag aanvullende informatie.Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Annet TNT Post Klantenservice

Heeft op 20 oktober 2010 om 09:38 geantwoord

Uit het bericht van de klant is helaas niet duidelijk wie er verantwoordelijk is voor de verspreiding van deze folders. Dit gaat vermoedelijk om Netwerk VSP.

Alle klachten die gemeld zijn door janssen51