Geboden Oplossing:
Geachte heer/mevrouw Kooijenga,
Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat uw pakket met gerookte zalm vertraging heeft opgelopen en niet op zaterdag, maar op dinsdag bezorgd is. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent, mijn excuses voor de vertraging in de bezorging. Graag geef ik u een toelichting.
Uiteraard streven wij ernaar alle zendingen de volgende dag te bezorgen. Enige vertraging in het sorteer- of bezorgproces is echter niet altijd voor honderd procent uit te sluiten. We kunnen dan ook niet garanderen dat een pakket de volgende dag geleverd wordt, ook al is dit wel ons streven. Uiteraard is het in uw situatie ontzettend zonde omdat het etenswaar betreft. Alleen de afzender van een zending komt in bepaalde situaties eventueel in aanmerking voor een vergoeding, bijvoorbeeld wanneer een verzekerd pakket vermist of beschadigd raakt. Ik kan er dan ook niet voor zorgen dat u het aankoopbedrag vergoed krijgt en adviseer u voor een verdere oplossing contact op te nemen met de afzender van het pakket.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/
Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.
Met vriendelijke groet,
PostNL