Klacht: Brievenbuspakketjes verdwijnen

op 15 april 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De afgelopen maanden zijn er al meerdere keren brievenbuspakketjes verdwenen. De track en trace blijft staan op ‘is onderweg’ maar ze komen gewoon nooit aan. We zijn nu op het punt dat we gewoon niets meer durven te kopen wat als brievenbuspakketje geleverd kan worden. Erg frustrerend, met name omdat Post NL zegt een onderzoek te starten maar altijd met hetzelfde resultaat terug komt!

Laat PostNL het aankoopbedrag vergoeden of een degelijk onderzoek instellen. Pakketjes verdwijnen niet zomaar.

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 15 april 2019 om 11:25 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw brievenbuspakketjes. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat ontzettend spijtig dat er al meerdere brievenbuspakketjes niet bij u zijn aangekomen. Ik kan mij voorstellen dat u hier niet blij mee bent en ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden voor het ontstane ongemak. Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender. Die kan, als opdrachtgever van de zending, een officieel onderzoek bij ons aanvragen en u op de hoogte brengen van de uitkomst.

PostNL Klantenservice

Heeft op 15 april 2019 om 11:28 geantwoord

De uitkomst van het ‘onderzoek’ is steeds hetzelfde.Heb niet het idee dat er daadwerkelijk een onderzoek wordt . Bovendien zijn de wachttijden voor de klantenservice belachelijk lang.

Alle klachten die gemeld zijn door Gomes79