Klacht: brievenbuspakketjes niet bezorgd.

op 26 januari 2015 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

In de afgelopen week is het tot twee keer toe voorgekomen dat een brievenbuspakketje niet op mijn adres is aangekomen.
De verzenders hebben mij gegarandeerd, dat de pakketjes zijn verzonden.
Mijn adres is:
TON GRIFT
GAASBEEK 39
4761LR ZEVENBERGEN.

Pakketjes moeten boven water komen!!!!
Er is voor betaald.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 januari 2015 om 16:02 geantwoord

Geachte heer Grift,

Hartelijk dank voor uw aanvullende informatie via e-mail. Helaas kan ik niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Omdat uw post niet is verwerkt aan de hand van een barcode, is deze niet te volgen tijdens de verwerking.

Ik heb uw klacht geregistreerd zodat dit met de betrokken medewerkers wordt besproken en laat onderzoeken of er bij u in de buurt vaker geen post aankomt. Alle post die wij om welke reden dan ook niet kunnen bezorgen, wordt door een speciale afdeling geopend en bekeken. Vinden wij daarbij een adres van u of de afzender, dan sturen wij de post door. Lukt dit niet dan bewaren wij waardevolle voorwerpen. Als het gaat om zendingen met specifieke inhoud die goed te omschrijven is kan de afzender via een formulier laten onderzoeken of deze zendingen bij ons zijn binnengekomen. Mijn advies is dan ook om contact op te nemen met de afzender om het benodigde formulier op te vragen bij onze klantenservice. Dit kan door het contactformulier op onze website https://www.postnl.nl/klantenservice/ in te vullen of via telefoonnummer 0900-0990.

Alle klachten die gemeld zijn door TON GRIFT