Klacht: Brievenbuspakje niet bezorgd

Miranda van Sprundel op 15 januari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb iets via Marktplaats verkocht.
De koper heeft mij 8,95 euro betaald en ik heb het artikel als Brievenbuspakje via PostNL verstuurd.
De barcode is 3SKABA388923202 (zie bijgevoegd verzendbewijsje)
Volgens Track & Trace is het pakje bezorgd. Dit is echter NIET het geval

Gewenste Oplossing:

Wanneer het pakje alsnog wordt afgeleverd of wanneer de koper het aankoopbedrag door PostNL vergoed krijgt

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 januari 2018 om 13:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van Sprundel,

Uit uw bericht begrijp ik dat u ontevreden bent, omdat een door u verstuurd brievenbuspakje niet is aangekomen bij de geadresseerde. De status van het pakket staat echter wel op 'bezorgd'. Ik kan me voorstellen dat u dit een kwalijke zaak vindt en wil u mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

Ik zie dat u op 5 januari contact op heeft genomen om een klacht in te dienen over de bezorging. Onderzoek is vanwege de verzendwijze die u heeft gekozen niet mogelijk, omdat er geen handtekening voor ontvangst nodig was. De postbode heeft aangegeven het pakketje op het adres van de geadresseerde te hebben afgeleverd. Sorry voor het ongemak.

Ik moet u teleurstellen, want ik kan u of de geadresseerde geen schadevergoeding aanbieden vanwege de vermissing. U heeft gekozen voor verzending zonder verzekering. Ik raad u aan om contact op te nemen met de geadresseerde en hem/haar een passende oplossing aan te bieden voor deze situatie.

Hoewel ik niet meer voor u kan doen, ga ik ervan uit dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door